»Vendar pa koncert, ki ostane samo na tej ravni in v njem ni čutiti resničnih čustev, pristne predanosti in umetniške iskrenosti, pri meni pusti občutek praznine in ravnodušnosti.«
»Spletel delo, netipično za svoj čas, ki pa vsebuje takšno razkošje čustev in zvočnih barv, da je skozi zgodovino vse bolj navduševalo tako izvajalce kot poslušalce.«
»Orgle in saksofon - dva inštrumenta, za katera se zdi, da si med seboj ne bi mogla biti bolj različna. A vendar ju povezuje nekaj za obe glasbili zelo bistvenega, privlačnega in magičnega - to je dih, ki teče, se giblje in pretaka, ustvarja zvok in hkrati čustva, s tem pa vodi poslušalca v neslutene globine duše.«
»Njegov namen je bil veliko bolj vizionarski za tisti čas − Schumann je očitno posegel po prepoznavnih in edinstvenih barvnih in izraznih zmožnostih violončela ter jih skladno vtkal v enako virtuozno tretirani orkestrski part.«
»Čustva pri delu pred Michelangelovim delom, na primer, so resnično nepopisna, a recimo, da poskušam pri delu ostati profesionalna, osredotočiti se moram na material in na delo, ki ga moram opraviti, saj bi me sicer čustva povsem ohromila.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju